Saturday, August 18, 2007

Happy Feet



Hello! One little post before I leave to Ardeche for a week. Another sort of black-hole location. No internet, no television...just mountains. It's so good for my soul.

I made this layout in Biarritz with the few materials that I took with me: HS Chipboard hearts, AC rub-ons, MM mini alphabet stickers, Rhonna Farrer French Twist papers & rub-on words. Voila.

When I get back it will be time to say adios to summer and jump into the organized, structured school year. I love, love, love summer but the new school year helps to reign me in and get focused. It's all good.

End of August I will be posting all my class dates for the fall. So if you'd like to take a class with me (it'll be fun, I promise!) check back then ;-)

Hope you are all enjoying the dog days of summer.

Much love,
D

PS: Thanks for all your comments that warm my scrappy heart and make me feel so special! You are the best!


Bonjour! Je repart une semaine en vacances. Cette fois en Ardèche. Ça va être extrêmement reposant.

Voila une dernière page réaliser avec les peu de matos que j'ai amener à Biarritz.

Au retour ça sera deja la rentre que j'aime car ça me donne l'opportunité de rependre un rythme un peu plus organiser. Si vous etes intéresser de participer à un avec moi (ça sera fun, promis!) fin aout je passera le programme des ateliers que je proposera pour l'automne.

J'espère que les vacances ce passes super bien!

Bises,
Denise

PS; Merci pour vos mots! Vraiment, j'apprécie beaucoup!

6 comments:

Vanessa, Florida, USA said...

Great LO, Denise! I love the bright colors and the cute photo. Have a great week! :-)

Ady said...

Love the layout. It's beautiful. The composition of the photo is beautiful... Have a great vacation.

Anonymous said...

la photo est superbe, et j'aime beaucoup comment tu as fait le titre!
Lilith

Anonymous said...

J'aime beaucoup cette page toute rigolote!

Anonymous said...

Plein de bonnes idées dans cette page... Je ne manquerai pas de venir refaire un tour par ici pour voir les dates de tes prochains ateliers ;-)))) Pour moi, les vacances viennent de se terminer et, contrairement à toi, je n'aime pas du tout la rentrée!!!! Gros bisous. Véro

Anonymous said...

esos deditos estan para morderselos...
Divina foto!
Me encantan los colores del LO